این آزمون گرامر زبان انگلیسی بر اساس آزمون های مبتنی بر تافل طراحی شده است که برای آزمون های EPT، MSRT، MHLE و کنکور مناسب می باشد. این آزمون توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.

آزمون گرامر تافل (خط زیرین) شماره 02

در کوییز رایگان مبتنی بر تافل (TOEFL) شرکت کنید.

همانگونه که می دانید در آزمون های مختلف تافل (TOEFL)، گونه های متفاوتی از سوالات وجود دارد. سوالات مربوط به دستور زبان انگلیسی (گرامر انگلیسی) نیز از انواع مختلفی تشکیل شده اند. برخی از این سوالات که در پیشرفته ترین حالت خود وجود دارند، مربوط به تشخیص خطا و اشتباه در ساختار جمله می شوند. این نوع سوالات که بیشتر، زبان آموزان را برای اموری همچون ویراستاری یا داوری مقالات و کتاب های انگلیسی آماده می کنند و زبان آموزان را در این راستا مورد سنجش قرار می دهند، شامل یک اشتباه می باشند که شرکت کننده بایستی آن اشتباه را تشخیص داده و بصورت جواب نهایی خود انتخاب کند.

برای توضیح بیشتر این قسمت را بخوانید:
در این نوع سوالات، هر سوال از یک جمله یا بیشتر تشکیل شده است. زیر چهار قسمت جداگانه خط کشیده شده است. یکی از این چهار قسمت از نظر دستور زبان انگلیسی یا نقش و کاربرد واژگان انگلیسی بطور درست بکار نرفته اند. شرکت کنندگان بایستی آن را انتخاب کرده و به عنوان گزینه ای نهایی که نیاز به تصحیح دارد انتخاب نمایند.

آزمون شماره دو گرامر خط زیرین مبتنی بر تافل شامل ده سوال است. شرکت کنندگان گرامی بایستی در مدت زمان 600 ثانیه (ده دقیقه) به این سوالات جواب دهند. برای هر سوال یک دقیقه زمان در نظر گرفته شده است که بنظر زمانی کافی و وافی می رسد.

حداقل نمره قبولی برای این آزمون 65 درصد می باشد. چنانچه در این آزمون با موفقیت عمل نکردید، جای نگرانی نیست، شما می توانید مهارت های پیشرفته مربوط به تافل (TOEFL) را از اینجا تهیه کرده و پس از مشاهده کامل و یادگیری آنها دوباره در این آزمون شرکت نمایید.

در این ویدیو مهارت اول آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره یک TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت دوم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره دو TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت سوم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره سه TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت چهارم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره چهار TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت پنجم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره پنج TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت ششم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره شش TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت هفتم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره هفت TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت هشتم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره هشت TOEFL را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیو مهارت نهم آزمون زبان انگلیسی TOEFL: EPT, MSRT, MHLE توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی تدریس شده است.
ویدیوی آموزشی مهارت شماره نُه TOEFL را از اینجا تهیه کنید

چنانچه احساس کردید که از نظر واژگان انگلیسی نیز ضعیف هستید، جای نگرانی نیست، شما می توانید دوره های آموزش 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید و پس از تماشا کردن آنها تفاوت اصلی و معنا داری را حس کنید. این امر به شما کمک می کند تا صورت سوالات را روان تر خوانده و سرعت خود را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

در این ویدیوی آموزشی، قسمت اول از درس اول 504 واژه کاملاً ضروری در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تدریس شده است.
آموزش قسمت اول از درس اول 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیوی آموزشی، قسمت دوم از درس اول 504 واژه کاملاً ضروری در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تدریس شده است.
آموزش قسمت دوم از درس اول 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیوی آموزشی، قسمت سوم از درس اول 504 واژه کاملاً ضروری در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تدریس شده است.
آموزش قسمت سوم از درس اول 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیوی آموزشی، قسمت اول از درس دوم 504 واژه کاملاً ضروری در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تدریس شده است.
آموزش قسمت اول از درس دوم 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیوی آموزشی، قسمت دوم از درس دوم 504 واژه کاملاً ضروری در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تدریس شده است.
آموزش قسمت دوم از درس دوم 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید
در این ویدیوی آموزشی، قسمت سوم از درس دوم 504 واژه کاملاً ضروری در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تدریس شده است.
آموزش قسمت سوم از درس دوم 504 واژه کاملا ضروری در زبان انگلیسی را از اینجا تهیه کنید

چه کسانی می توانند در این آزمون گرامر خط زیرین (Underline) مبتنی بر تافل در زبان انگلیسی شرکت کنند؟

البته که هر کسی که درحال یادگیری زبان انگلیسی است و می خواهد از طریق شرکت در آزمون میزان یادگیری خود را بسنجد یا خود را به چالش بکشد می تواند به راحتی در این آزمون استاندارد شرکت نماید؛ این بدان معنی است که در حقیقت این آزمون مناسب همه افرادی است که درحال یادگیری زبان انگلیسی هستند یا برای جلوگیری از فراموشی مطالبی که پیش از این آموخته اند قصد سنجش و به چالش کشیدن خود را دارند. علاوه بر این افراد ذیل نیز می توانند به راحتی در این آزمون شرکت کنند:

  1. کسانی که قصد دارند به عنوان داور مقالات انگلیسی فعالیت نمایند.
  2. کسانی که قصد دارند به عنوان ویراستار مقالات وکتاب های انگلیسی به فعالیت بپردازند.
  3. شرکت کنندگان در آزمون های بین المللی (همچون IELTS، TOEFL یا…)
  4. شرکت کنندگان در آزمون های ورودی دانشگاه ها (از کنکور سراسری تا دکتری)
  5. متقاضیان و شرکت کنندگان در آزمون های ورودی استعدادهای درخشان
  6. شرکت کنندگان در آزمون های MSRT، EPT، MHLE یا آزمون های مشابه ای که هر دانشگاه طبق ضوابط ، قوانین و مقررات خود برگزار می کند.
  7. دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و غیرانتفاعی
  8. دانش آموزان دبیرستان ها در مقاطع دوره اول و دوره دوم
  9. دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند و می خواهند نمره های مطلوبی در درس مهم و سرنوشت ساز زبان انگلیسی بگیرند.

برای شرکت در آزمون گرامر خط زیرین (Underline) در زبان انگلیسی بر روی دکمه START کلیک کنید.

2 رای, 5 میانگین
1

TOEFL Grammar Underline Quiz 02

TOEFL; EPT; MSRT; MHLE; UEE;
[Part TWO]
www.englishbyMerat.ir

1 / 10

If you drive 200 miles down the lonely road leads southwest out of Anchorage, Alaska, you’ll reach the small town of Horner.

2 / 10

By installing the new sound system, the student association hopes attract more students to the movies and increase the ticket sales.

3 / 10

In winter time, the snowplows cut through the snow, leaving it bank up twenty feet high on either side of the road.

4 / 10

Critics say that current voting systems used in the US are inefficient and often leading to the inaccurate counting of votes.

5 / 10

Our daily banking or other high sensitive information system is actually improves as time goes by.

6 / 10

The crater, now deeply buried in sedimentswas originally about 200 kilometers of diameter.

7 / 10

The public ceremonies of plains Indians are lesser elaborate than those of the Navajo in the Southwest.

8 / 10

American investors are simply ensuring that they personally take full advantage in the growth of the stock market.

9 / 10

To cope with the divorce, she found comfort with her horses and turned to write poems and songs.

10 / 10

The firstly naval battle of the Revolutionary War was fought off the coast of Macias, Maine, in June 1775.

Your score is

The average score is 80%

0%

خروج

لطفا به این آزمون امتیاز دهید

لطفا نظرات خود را درباره این آزمون ثبت کنید

برای شرکت در آزمون گرامر زبان انگلیسی بایستی در وب سایت کالج زبان انگلیسی مرآت نام نویسی کرده و عضو وب سایت کالج زبان انگلیسی مرآت باشید. عضویت در وب سایت کالج زبان انگلیسی مرآت کمتر از یک دقیقه از زمان شما را می گیرد. اگر در وب سایت کالج زبان انگلیسی مرآت ثبت نام نکرده اید، می توانید از اینجا ثبت نام کنید.

می توانید برای دیدن نمونه این نوع سوالات و شرکت در آن اینجا را کلیک کنید.

این آزمون گرامر زبان انگلیسی بر اساس آزمون های مبتنی بر تافل طراحی شده است که برای آزمون های EPT، MSRT، MHLE و کنکور مناسب می باشد. این آزمون توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.
در آزمون شماره پنج گرامر خط زیرین تافل نیز شرکت کنید
این آزمون گرامر زبان انگلیسی بر اساس آزمون های مبتنی بر تافل طراحی شده است که برای آزمون های EPT، MSRT، MHLE و کنکور مناسب می باشد. این آزمون توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.
در آزمون شماره چهار گرامر خط زیرین تافل نیز شرکت کنید
این آزمون گرامر زبان انگلیسی بر اساس آزمون های مبتنی بر تافل طراحی شده است که برای آزمون های EPT، MSRT، MHLE و کنکور مناسب می باشد. این آزمون توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.
در آزمون شماره سه گرامر خط زیرین تافل نیز شرکت کنید
این آزمون گرامر زبان انگلیسی بر اساس آزمون های مبتنی بر تافل طراحی شده است که برای آزمون های EPT، MSRT، MHLE و کنکور مناسب می باشد. این آزمون توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.
در آزمون شماره یک گرامر خط زیرین تافل نیز شرکت کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون TOEFL که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی TOEFL بر روی عکس فوق کلیک کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون MSRT که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی MSRT بر روی عکس فوق کلیک کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون MHLE که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی MHLE بر روی عکس فوق کلیک کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون EPT که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی EPT بر روی عکس فوق کلیک کنید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
آموزش الفبای زبان انگلیسی (حرف Z) در کالج زبان انگلیسی مرآت
آموزش الفبای زبان انگلیسی
آموزش الفبای زبان انگلیسی (حرف Y) در کالج زبان انگلیسی مرآت
آموزش الفبای زبان انگلیسی
آموزش الفبای زبان انگلیسی (حرف X) در کالج زبان انگلیسی مرآت
آموزش الفبای زبان انگلیسی
آموزش الفبای زبان انگلیسی (حرف W) در کالج زبان انگلیسی مرآت
آموزش الفبای زبان انگلیسی
آموزش الفبای زبان انگلیسی (حرف V) در کالج زبان انگلیسی مرآت
آموزش الفبای زبان انگلیسی
آموزش الفبای زبان انگلیسی (حرف U) در کالج زبان انگلیسی مرآت
آموزش الفبای زبان انگلیسی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Dream
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی
جامع ترین و کامل ترین منبع آموزش افعال بی قاعده در زبان انگلیسی که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه می شود.
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Catch
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Bet
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی
جامع ترین و کامل ترین منبع آموزش افعال بی قاعده در زبان انگلیسی که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه می شود.
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Backbite
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Pay
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی با معنی
کامل ترین وجامع ترین آموزش افعال بی قاعده در زبان انگلیسی به همراه معنی که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی با معنی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Freeze
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی با معنی
کامل ترین وجامع ترین آموزش افعال بی قاعده در زبان انگلیسی به همراه معنی که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت ارائه شده است.
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی با معنی
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی مرآت Blow
افعال بی قاعده در زبان انگلیسی با معنی
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
غزل شماره پنج از ویلیام شکسپیر Sonnet 5: Those hours, that with gentle work did frame by William Shakespeare در کالج زبان انگلیسی مرآت
غزل شماره پنج از ویلیام شکسپیر
غزل شماره چهار از ویلیام شکسپیر در کالج زبان انگلیسی مرآت توسط آقای مرآت متقی؛ Sonnet Number Four by William Shakespeare: Unthrifty loveliness, why dost thou spend
غزل شماره چهار از ویلیام شکسپیر
غزل شماره سه از ویلیام شکسپیر در کالج زبان انگلیسی مرآت توسط آقای مرآت متقی؛ Sonnet Number Three by William Shakespeare: Look in thy glass and tell the face thou viewest
غزل شماره سه از ویلیام شکسپیر
غزل شماره دو از ویلیام شکسپیر در کالج زبان انگلیسی مرآت توسط آقای مرآت متقی؛ Sonnet Number Two by William Shakespeare: When forty winters shall besiege thy brow
غزل شماره دو از ویلیام شکسپیر
غزل شماره یک از ویلیام شکسپیر در کالج زبان انگلیسی مرآت توسط آقای مرآت متقی؛ Sonnet Number one by William Shakespeare: From Fairest Creatures We Desire Increase
غزل شماره یک از ویلیام شکسپیر
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت www.englishbymerat.ir [angry]
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت www.englishbymerat.ir [aim]
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت www.englishbymerat.ir [afraid]
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت www.englishbymerat.ir [accustomed]
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت www.englishbymerat.ir [accuse]
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت www.englishbymerat.ir [absorbed]
اشتباهات رایج در زبان انگلیسی
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون TOEFL که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی TOEFL بر روی عکس فوق کلیک کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون MSRT که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی MSRT بر روی عکس فوق کلیک کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون MHLE که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی MHLE بر روی عکس فوق کلیک کنید
مجموعه آموزش جامع و کامل ساختار یا Structure آزمون EPT که توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت تهیه شده است را با تخفیف از اینجا تهیه کنید.
برای تهیه مجموعه آموزشی جامع و کامل ساختارشناسی کاربردی آزمون انگلیسی EPT بر روی عکس فوق کلیک کنید
در این صفحه آزمون EPT بصورت جامع و کامل توسط آقای مرآت متقی در کالج زبان انگلیسی مرآت معرفی شده است.
معرفی جامع و کامل آزمون EPT را از اینجا ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید